•·.·°¯`·.·• Kingdom •·.·°¯`·.·•
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

•·.·°¯`·.·• Kingdom •·.·°¯`·.·•

أهلا وسهلاً بكـ فى منتدى المملكة ...

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

انت ليه مبتكتبش ردوووووود

كاتب الموضوعرسالة
NeVoO
مواطن وجه جديد
مواطن وجه جديد
NeVoO

انت ليه مبتكتبش ردوووووود Empty
مُساهمةموضوع: انت ليه مبتكتبش ردوووووود   انت ليه مبتكتبش ردوووووود Icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 14, 2007 7:49 pm

ايه بقي حكايه انت ما بتكتبشي ردوووووود ليه؟

انا لاحظت ان في عدم كتابه الردود و لو حتي لشكر صاحب الموضوع , دايما تلاقي المنتدي فيه ناس كتير , و الناس دي اصلا بتخش تتابع اي شيء هي نفسها فيه , طيب ليه بقي الردوووووووود قليله؟

الصراحه انا ما لقتشي رد مناسب , و ما اعرفشي ايه السبب , ياتري هل السبب مننا ؟ و لا السبب ان مواضيعنا تعبانه ؟ و لا ياتري ان السبب مش فينا خالص؟

ياريت يا جماعه تردوا ع الموضوع ده بالذات , الموضوع بجد مهم جدا , و انا شايف ان احنا لو عرفنا السبب هنعالجه باذن الله ,و لو العيب فينا هنصلحه باذن الله , انتم مش عارفين ايه شعور صاحب موضوع بيتعب و يجهز فيه و هو بيامل ان الناس تعبر موضوعه حتي بالسلب , يا جماعه ده ليه تاثير سلبي علينا و الله , اذا كنا بنعمل موضوع فده عشان خدمتكم , انت لو حتي عندكم خدااااااااااااااااااااامين هتقولولهم كلمه شكرا ع الاقل و لا انا غلطااااااااااااااان؟

اتمني ان الناس تدخل و كل واحد يعبر عن سبب رفضه التام للرد علي المواضيع , و اتمني ان هو يقول ايه السلبيات عشان نعالجها باذن الله , و انا اتمني ان الناس كلها تدخل هنا و كلها تقول رايها ,

فى رعاية الله.

انت ليه مبتكتبش ردوووووود
صفحة 1 من اصل 1